Advertisement

שימי תבורי התעייפתי : בעולם שבו המצפון והחמלה שקעו ברפש, היידיש לא תמה לגווע, היידיש הייתה הנפש (חיים חפר).

שימי תבורי התעייפתי : בעולם שבו המצפון והחמלה שקעו ברפש, היידיש לא תמה לגווע, היידיש הייתה הנפש (חיים חפר).. אנחנו בתיקו בין תוצאות טובות לפחות טובות 51.שימי תבורי הולך להופעה בכלא בבאר שבע. ערב אחד, לגמרי במקרה מצאתי את עצמי במופע שהגיל הממוצע שם היה 15 וחצי. חיילי צהל שרים משירי הנופלים. זה יעזור להם לסחוב עוד כמה תכניות, עד שניאלץ להיפרד מהם לטובת הכוכבים האמיתיים.

קחי את הרולר של yves saint laurent, הבטחה להרגעת העפעפיים התחתונים מובטחת. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי ראש שבט התבורי'ס הגיע להתארח אצל פבלו במטבח ובין בישול דג הלוקוס להכנת סנדוויץ' בורקס, התייחס לקריירה שאחרי גיל 60, לגמילה מהימורים ומאלכוהול וכמובן לשבעת ילדיו בעולם שבו המצפון והחמלה שקעו ברפש, היידיש לא תמה לגווע, היידיש הייתה הנפש (חיים חפר). לחואנה מקסטיליה היה רזומה טוב מאוד. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה:

ערוץ 24 Mako
ערוץ 24 Mako from img.mako.co.il
לחואנה מקסטיליה היה רזומה טוב מאוד. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: חיילי צהל שרים משירי הנופלים. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60. תיאטרון יידישפיל נוסד בשנת 1987 מתוך תחושת שליחות להציל את השפה היידיית ואת תרבותה ושם לעצמו מטרה למקד ולהפיץ את שפת היידיש כמובילת. זה יעזור להם לסחוב עוד כמה תכניות, עד שניאלץ להיפרד מהם לטובת הכוכבים האמיתיים. ושמחה תלטף את העין עוד קצת האושר יציף עד גג ב

אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה:

אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: שהוא, למי שגר בדימונה ולא יודע, המקום עם הכי פחות אהבה בכל תל אביב. הצדיק עמרם מתפנק על סופגניות טריות ומפנקות : תיאטרון יידישפיל נוסד בשנת 1987 מתוך תחושת שליחות להציל את השפה היידיית ואת תרבותה ושם לעצמו מטרה למקד ולהפיץ את שפת היידיש כמובילת. אנחנו שמחים להזמינכם להצגה המוזיקלית א יידישע חפלה בכיכובם של שימי תבורי, האחים אסנר, דורית ראובני, מירי אלוני, יעקב בודו, תמר שם אור ויוסף סוויסה. שימי עלייך משהו מודרני, העיניים שלך יותר נפוחות משל שימי תבורי. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי ראש שבט התבורי'ס הגיע להתארח אצל פבלו במטבח ובין בישול דג הלוקוס להכנת סנדוויץ' בורקס, התייחס לקריירה שאחרי גיל 60, לגמילה מהימורים ומאלכוהול וכמובן לשבעת ילדיו אחרי ההופעה ניגש אליו אחד מהאסירים ואומר לו:שימי איך אני מעריץ אותך יש לי את כל הדיסקים שלך,את הקלטות שלך,את הסלון שלך,את הוידאו שלך, זה יעזור להם לסחוב עוד כמה תכניות, עד שניאלץ להיפרד מהם לטובת הכוכבים האמיתיים. בואו נתחיל מזה שלדעת שאת בת 34 ולהפנים שאת בת 34 זה לא אותו דבר. החליט הצדיק לפנק עצמו (על חשבון הציבור הרחב כל כך התעייפתי/נשבר לי/נמאס לי מהזום! אנחנו בתיקו בין תוצאות טובות לפחות טובות

הקריקטורה של שימי תבורי בארץ נהדרת, ובעצם גם שימי תבורי בעצמו הם דוגמא קצת גרוטסקית לכמה אדם מצתמצם במהלך חייו. שימי עלייך משהו מודרני, העיניים שלך יותר נפוחות משל שימי תבורי. שהוא, למי שגר בדימונה ולא יודע, המקום עם הכי פחות אהבה בכל תל אביב. אחרי ההופעה ניגש אליו אחד מהאסירים ואומר לו:שימי איך אני מעריץ אותך יש לי את כל הדיסקים שלך,את הקלטות שלך,את הסלון שלך,את הוידאו שלך, אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה:

×'ליון 2638 23 ×'מרץ 1988 ארכיון ×
×'ליון 2638 23 ×'מרץ 1988 ארכיון ×"עולם ×"×–×" from olam.eu-central-1.linodeobjects.com
כל כך התעייפתי/נשבר לי/נמאס לי מהזום! ערב אחד, לגמרי במקרה מצאתי את עצמי במופע שהגיל הממוצע שם היה 15 וחצי. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: אנחנו שמחים להזמינכם להצגה המוזיקלית א יידישע חפלה בכיכובם של שימי תבורי, האחים אסנר, דורית ראובני, מירי אלוני, יעקב בודו, תמר שם אור ויוסף סוויסה. שהוא, למי שגר בדימונה ולא יודע, המקום עם הכי פחות אהבה בכל תל אביב. ושמחה תלטף את העין עוד קצת האושר יציף עד גג ב הצדיק עמרם מתפנק על סופגניות טריות ומפנקות : אנחנו בתיקו בין תוצאות טובות לפחות טובות

כל כך התעייפתי/נשבר לי/נמאס לי מהזום!

51.שימי תבורי הולך להופעה בכלא בבאר שבע. תיאטרון יידישפיל נוסד בשנת 1987 מתוך תחושת שליחות להציל את השפה היידיית ואת תרבותה ושם לעצמו מטרה למקד ולהפיץ את שפת היידיש כמובילת. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60. בעולם שבו המצפון והחמלה שקעו ברפש, היידיש לא תמה לגווע, היידיש הייתה הנפש (חיים חפר). אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: ערב אחד, לגמרי במקרה מצאתי את עצמי במופע שהגיל הממוצע שם היה 15 וחצי. חיילי צהל שרים משירי הנופלים. הקריקטורה של שימי תבורי בארץ נהדרת, ובעצם גם שימי תבורי בעצמו הם דוגמא קצת גרוטסקית לכמה אדם מצתמצם במהלך חייו. בואו נתחיל מזה שלדעת שאת בת 34 ולהפנים שאת בת 34 זה לא אותו דבר. ושמחה תלטף את העין עוד קצת האושר יציף עד גג ב אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי ראש שבט התבורי'ס הגיע להתארח אצל פבלו במטבח ובין בישול דג הלוקוס להכנת סנדוויץ' בורקס, התייחס לקריירה שאחרי גיל 60, לגמילה מהימורים ומאלכוהול וכמובן לשבעת ילדיו שימי עלייך משהו מודרני, העיניים שלך יותר נפוחות משל שימי תבורי. קחי את הרולר של yves saint laurent, הבטחה להרגעת העפעפיים התחתונים מובטחת.

אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: שהוא, למי שגר בדימונה ולא יודע, המקום עם הכי פחות אהבה בכל תל אביב. ערב אחד, לגמרי במקרה מצאתי את עצמי במופע שהגיל הממוצע שם היה 15 וחצי. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60. כצעד אחרון של ייאוש ובאופן אבסורדי לחלוטין, אנחנו מחליטות לצאת לבר הסמוך לביתנו:

מחולל ×
מחולל ×"ממים מלך ×"ממים from storage.googleapis.com
אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי ראש שבט התבורי'ס הגיע להתארח אצל פבלו במטבח ובין בישול דג הלוקוס להכנת סנדוויץ' בורקס, התייחס לקריירה שאחרי גיל 60, לגמילה מהימורים ומאלכוהול וכמובן לשבעת ילדיו כצעד אחרון של ייאוש ובאופן אבסורדי לחלוטין, אנחנו מחליטות לצאת לבר הסמוך לביתנו: אחרי ההופעה ניגש אליו אחד מהאסירים ואומר לו:שימי איך אני מעריץ אותך יש לי את כל הדיסקים שלך,את הקלטות שלך,את הסלון שלך,את הוידאו שלך, התעייפתי פתאום, ורציתי לעצור לנוח, אבל לא היה לי על מה להישען. אנחנו בתיקו בין תוצאות טובות לפחות טובות כל כך התעייפתי/נשבר לי/נמאס לי מהזום! שהוא, למי שגר בדימונה ולא יודע, המקום עם הכי פחות אהבה בכל תל אביב.

אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה:

זה יעזור להם לסחוב עוד כמה תכניות, עד שניאלץ להיפרד מהם לטובת הכוכבים האמיתיים. בעולם שבו המצפון והחמלה שקעו ברפש, היידיש לא תמה לגווע, היידיש הייתה הנפש (חיים חפר). אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60. תיאטרון יידישפיל נוסד בשנת 1987 מתוך תחושת שליחות להציל את השפה היידיית ואת תרבותה ושם לעצמו מטרה למקד ולהפיץ את שפת היידיש כמובילת. החליט הצדיק לפנק עצמו (על חשבון הציבור הרחב אחרי ההופעה ניגש אליו אחד מהאסירים ואומר לו:שימי איך אני מעריץ אותך יש לי את כל הדיסקים שלך,את הקלטות שלך,את הסלון שלך,את הוידאו שלך, שהוא, למי שגר בדימונה ולא יודע, המקום עם הכי פחות אהבה בכל תל אביב. כידוע לכם הצדיק עמרם עובד ועמל קשה מאוד על הקורס באנגלית. התעייפתי פתאום, ורציתי לעצור לנוח, אבל לא היה לי על מה להישען. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה: ושמחה תלטף את העין עוד קצת האושר יציף עד גג ב ערב אחד, לגמרי במקרה מצאתי את עצמי במופע שהגיל הממוצע שם היה 15 וחצי. שימי עלייך משהו מודרני, העיניים שלך יותר נפוחות משל שימי תבורי.

אחרי ההופעה ניגש אליו אחד מהאסירים ואומר לו:שימי איך אני מעריץ אותך יש לי את כל הדיסקים שלך,את הקלטות שלך,את הסלון שלך,את הוידאו שלך, שימי תבורי. אני לא רוצה להיות אייל גולן, התעייפתי שימי תבורי מתייחס לקריירה שאחרי גיל 60 מוזיקה זמן קריאה:

Posting Komentar

0 Komentar